dissabte, 2 de gener del 2010

BLOC EN CONSTRUCCIÓ

Hola a tothom!! Aquest 2010, neix el Remena Nena!!!
Us donc la benvinguda al meu nou bloc!! Ja s'està preparant la primera recepta, però m'agradaria que fos especial i aixó requereix una mica de feina...
Serà un bloc de dolç i salat, així que animeu-vos a provar-ho tot, que la cuina és fàcil, sols s'han de seguir els passos i sobretot posar-hi ganes... i si voleu tb hi podeu posar amor, jo n'hi poso (jejeje)
En la primera entrada m'agradaria donar les gràcies al que em va dir, fa molt de temps, que hauria de fer un blog... finalment despres de molt de temps m'he decidit!!!
També al Carles, que va dir el nom "Remena Nena" i la va clavar, si senyor, va fer el "click"!!! Com a premi se li va otorgar el titol de "Catador oficial" de les receptes que es publicaran (l'Eduard l'ajudarà...)

Els dos "catadors" a la cuina!! No problem!!! Els dos son molt bons cuiners, pero en aquest bloc cuino jo!!

Bueno, finalment, agrair-vos a tots que visiteu el meu bloc.
Espero que us agradi!!!
Un petonet
Maria

1 comentari:

Related Posts with Thumbnails