dilluns, 25 d’octubre del 2010

BISCOTTIS DE LLIMONA I ROSELLA


Hola a tots!
Ja sé que he estat desapareguda un munt de temps des de l'última entrada, i no sabeu quin greu em sap. Quan puc us visito, i si tinc temps comento, però que sapigueu que us trobo molt a faltar. Moltes gràcies a tots per fer-me saber el que em trobeu a faltar! 

Estic bé, molt ocupada, però bé. Tinc molts "fronts" oberts ara mateix en la meva vida. El més gran i més important és la carrera, però els altres hi són i no els puc obviar (algún dia us els explicaré). Em queda molt poc temps lliure per posar-me a la cuina, i intento preparar cosetes, però publicar-les ja és més dificil.

Jo vaig acumulant i algún dia sortirà el "torbellino" que duc dins i bloquejare el blog de noves receptes! De moment, aniré fent com pugui!


Aquesta entrada és rapideta per participar en el Whole Kitchen.

Whole Kitchen en la seva Proposta Dolça del mes d'Octubre ens convida a preparar un clàssic de la pastisseria italiana, els Biscottis.


BISCOTTIS DE LLIMONA I ROSELLA

Totalment copiada de: Baking&Love

En surten uns 20 biscotti:

120 g de farina
65 g de sucre
1/4 cullera de postres de bicarbonat
1/8 cullera de postres de sal
20 g de llavors de rosella (llavors d'amapola)
1 ou
suc de 1/2 llimona
ratlladura d'una llimona

Per pintar els biscottis: 1 clara d'ou amb una mica d'aigua
                                   sucre

Encenem el forn a 190ºC
Barregem tots els ingredients secs: farina, llavors de rosella, sucre, bicarbonat, sal.
En un altre bol remenar l'ou, la llimona i la ratlladura.
Afegir els ingredients liquids als secs i remenar fins a obtindre un massa.
En una bandeja de forn amb paper vegetal posar-hi la massa amb forma rectangular, pintar-ho amb la clara d'ou, espolvorajar-ho amb sucre i cap al forn durant uns 20 minuts fins que estigui daurat.

Treure-ho i deixar-ho refredar una estona.
Baixar el forn a 160ºC
Tallar el pa en tallets primets, posar-ho a la bandeja i cap al forn durant uns 10 minuts i quan estigui, tombar-ho i posar-los 10 minuts més per l'altre cantó.


19 comentaris:

  1. Reina!! t'han quedat meravellosos! un dia m'has de donar una classe de biscottis, ja que ho portes per la mà amb totes les receptes que ens has deixat, perquè jo no vaig aconseguir que em pugés la massa per poder tenir un bon tall!!!

    Molts petonets guapa!!! t'esperarem sempre!!!

    ResponElimina
  2. T'han quedat de meravella i amb aquest gustet a llimona boníssims.
    Ves al teu ritme, que nosaltres sempre hi serem.
    Petonets

    ResponElimina
  3. Acabo de dar con tu blog y me quedo por aqui los biscotti estupendos. Bss.

    ResponElimina
  4. Són com rosegons/carquinyols, oi?
    Besets dolços!

    ResponElimina
  5. ja saps que m'encanten! i de llimona i poppy seeds? perfectes! es una de les meves combinacions preferides per qualsevol cosa...

    ResponElimina
  6. Oh MAria!!
    Es veuen deliciosos, t'han quedat molt bé!

    ResponElimina
  7. Maria,
    T'han quedat fantàstics i el gust ha de ser immillorable. De pinta s'assemblen una mica a les famoses "llunes" vilanovines? o m'ho sembla a mi.

    ResponElimina
  8. qué ricos!!! mira que he visto Biscottis estos días, pero de limón, los primeros. Me gustan ;)

    salu2, Paula
    http://conlaszarpasenlamasa.cultura-libre.net

    ResponElimina
  9. Hola!!...
    Acabo de trobarte de casualitat per google, buscant pastissos d'aniversari, se m'acaben les idees la setmana pasada en vaig fer un i aquesta setmna tinc dos cumples més a casa, he vist els del teu aniversari, i he fet una ollada en general al bloc, fas una feina fantastica, m'agradat força, per aqui em veurás sobint sempre que tingui un moment.
    Salut i a continuar regalantnos aquestes idees tan saboroses.
    Petons!

    ResponElimina
  10. Fantásticos María!!Deliciosos para tomar y compartir una taza de té ;))

    Besos

    ResponElimina
  11. AQuestes galetes cruixents tipus carquinyolis m'encanten, sucades amb una mica de cafè amb llet són boníssimes!

    ResponElimina
  12. Quina bona pinta!! Ens apuntem la recepta, segur que la farem en breu.

    ResponElimina
  13. Se veuen per robar-ne uns quants :)

    Tu a donar preferència a estudiar primer que has de fer-te una dona de profit, i aquí per desgràcia natros no podem donar-te feina jajaja.

    Las recetas de Glutoniana

    ResponElimina
  14. Aquests biscottis són molt semblants als carquinyolis, oi? T'han quedat genials! I tranquila, tu publica quan puguis que el blog no ha de ser una obligació sinó una diversió. ;)
    Petons!

    ResponElimina
  15. tenen un aire als nostres carquinyolis, veritat?

    És que la cuina mediterrania té semblances per tot arreu!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  16. hola me encanta tu blog, me quedo en el de seguidora, te invito a visitar mi blog dulce, un beso

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails