dilluns, 4 de gener del 2010

COOKIES DE CANADÀ


Bona nit a tothom!!!
He pensat i buscat molt per la primera recepta del bloc, i finalment em vaig decidir per les cookies. Me l'han ensenyada a fer uns molt bons amics, i son bonissimes!! Cada vegada que els vaig a visitar torno amb la maleta plena de cookies!!!
No son gens difícils de fer, i donen molt de joc, ja que se li pot afegir l'ingredient que més us agradi, i podeu fer infinites combinacions!!! Jo aquesta vegada he triat la xocolata i les nous...

Doncs apa, anem per feina!!!

Petonets

INGREDIENTS
2  i 1/4 tassa de farina
1 cull. de cafè de llevat (Royal) o de bicarbonat
1 cull. de cafè de sal
1 tassa de mantega tova
3/4 tassa de sucre blanc
3/4 tassa de sucre morè
1 cull. de cafè de sucre de vainilla
2 ous
340 g de xocolata trencada a trossets petits o llavors de xocolata

Primer de tot, encenem el forn a 180ºC, a dalt i abaix.
En un bol gran, barrejar la mantega en pomada, els dos sucres i el sucre de vainilla. Batre fins que sigui ben cremós i la mantega hagi incorporat tot el sucre. Afegir-hi els ous i barrejar-ho bé. A poc a poc incorporar-hi la farina, els llevat i la sal.
Un cop tinguem la massa ben incorporada, afegir-hi les llavors de xocolata, les nous, Lacasitos, coco... en fi, el que vulgueu.

Posar un paper vegetal a la bandeja del forn i anar col·locant culleradetes de la massa.
Coure al forn a 180ºC durant 9-11 minuts. Veureu que queden cruetes del centre, ja està bé, que si no queden massa dures!!!!

NOTA: El preparat pot guardar-se 1 setmana a la nevera i 8 setmanes al congelador.










4 comentaris:

  1. Tenen mooooolt bona pinta!
    És clar que segur que si ho intento jo no em surten ni la meitat de bé...pq sóc un desastre a la cuina! Aviam si amb el teu blog n'aprenc una mica ;-)

    ResponElimina
  2. N'hi haurà demà per postres!! T'estan esperant ben guardadetes!! Gràcies x llegir el meu bloc, em fa molta il•lusio trobar comentaris!!

    ResponElimina
  3. Enhorabona!!! Estan boníssimes!!!

    ResponElimina
  4. Quina pinta més bona que tenen!!!!
    Han d'estar ummm per llepar-se els dits.
    Petonets.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails